miercuri, 25 aprilie 2012

Laser Tag Bucuresti loc de aniversari pentru copii mari si mici

Laser Tag Bucuresti loc de aniversari pentru copii mari si mici

Se apropia ziua mea de nastere si eu inca nu ma hotarasem unde sa-mi duc prietenii. Anul trecut fusesem la karting, dar pentru anul asta vroiam ceva mai antrenant, mai incitant. Salvarea mea a venit de la un amic care mi-a propus sa mergem la o partida de laser tag. Nu auzisem inca de acest sport  si initial am fost reticent dar el mi-a explicat ca e vorba de un joc inofensiv, plin  de distractie si adrenalina ce consta in impuscarea cu lasere.  Mi-a mai spus ca acest sport nu necesita nici un risc din partea celor care il practica si ca toata actiunea se petrece intr-un spatiu ce poarta numele de laser tag arena.

Dupa ce ne-am despartit m-am indreptat tinta spre calculator si am inceput sa caut mai multe detalii despre laser tag in Bucuresti. Am aflat astfel ca se poate juca de toate grupele de varsta, scopul final fiind distrugerea bazei echipei adverse. Am decis sa mergem la Megazone Laser, deoarece aici se organizau si petreceri laser, ori scopul nostru era sa ne distram.

Stiut fiind faptul ca este o locatie cunoscuta de laser tag m-am decis sa fac rezervarea anticipat. Se pare ca am fost inspirat deoarece  toata saptamana de dinaintea zilei mele de nastere era rezervata.

 

Laser Tag Arena

 

In sfarsit a sosit si ziua mult asteptata. Frematam de nerabdare sa vad, sa simt si sa incerc aceasta modalitate inedita de distractie. Am aflat de la un angajat ca aici se organizeaza si petreceri pentru copii din Bucuresti, team-buildinguri  sau aniversari pentru copii. M-am bucurat mult sa aud astea, deoarece si eu am copii. O alta veste buna a fost ca am platit mai putin deoarece eram sarbatorit. Eram o gasca de 12 oameni, unii mai partipasera  la petreceri cu laser, dar majoritatea eram la prima experienta. Dupa ce am fost impartiti in 2 echipe, am primit pistolul cu laser, vesta si cateva instructiuni de folosire. Campul de batalie  in care urma sa ne confruntam se numea laser lag arena si era reprezentat printr-un fel de labirint in care aveai de-a face cu tot felul de obstacole (topogane, masini rasturnate s.a ) in care trebuia sa acumulezi cat mai multe puncte pe un fundal de lumini fluorescente. Totul a durat cca 20 de minute, dar mie mi s-a parut ca a fost  mai mult. Ma incalzisem destul de bine si as mai fi dorit o alta partida de laser tag, dar am cedat la insistentele colegilor care doreau sa-si astampere setea la barul amenajat in interior.

Dupa aceasta demonstratie de forta ne-am retras la barul din incinta Laser Megazone, unde ne-am hidratat cu bauturi racoritoare si bere. Unii dintre noi s-au incumetat sa incerce si alte jocuri puse la dispozitie precum:Nintendo-Wii, Darts sau hockey table.

 

Laser Tag inseamna  petrecere si petreceri pentru copii din Bucuresti

 

Surpriza cea mare a fost ca prietenii vorbisera ca la final sa apara si copiii nostrii si sa le organizam si lor o petrecere cu laser. Prajiturile, tortul si mancarea a fost adusa de acasa de catre sotiile noastre iar cine a mai dorit sa isi cumpere ceva de la bar, a fost liber sa o faca. A fost o modalitate buna de distractie pentru copii iar noi am decis ca in viitorul apropiat celelalte aniversari pentru copii sa le facem  in Laser Megazone.

 

La final cu totii am cazut de acord ca Laser Megazone reprezinta un loc de distractie pentru copii din Bucuresti  dar si pentru adultii dornici sa evadeze din stresul cotidian.

 

Recomand cu multa caldura o partida de laser tag la Megazone atat pentru copii cat si pentru parinti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu